O nas

Historia

W 1998 roku, w obliczu narastającej konkurencji ze strony powstających sieci handlowych pochodzenia zagranicznego, polskie hurtownie farb i lakierów postanowiły skoordynować działania i zbudować wokół siebie sieć sklepów detalicznych.

Powołano do życia Ogólnopolską Sieć Detaliczną PATIO COLOR Sp. z o.o., nowoczesną formę współpracy między hurtownikami, a zrzeszonymi z nimi detalistami dysponującymi potencjałem sklepów o zróżnicowanej powierzchni i bogatym asortymencie towarów, zapewniającą uczestnikom szereg przewag konkurencyjnych na zmieniającym się polskim rynku chemii budowlanej.

PATIO COLOR skoncentrowało swoje działania na:

  • stworzeniu własnej ogólnopolskiej sieci sklepów detalicznych, działającej na zasadach obowiązujących we współczesnym handlu detalicznym,
  • stworzeniu ogólnopolskiej sieci detalistów współpracującej z hurtownikami-założycielami,
  • ujednoliceniu wyglądu i sposobu funkcjonowania placówek handlowych,
  • wprowadzeniu na rynek własnej marki handlowej PROFIT,
  • koordynacji działań z zakresu polityki cenowej, promocji i standardu obsługi,
  • wyselekcjonowaniu strategicznych dostawców i zaoferowaniu pełnego asortymentu ich produktów detalicznym ogniwom w sieci.

Detaliści uzyskują szereg korzyści wynikających z uczestnictwa w PATIO COLOR

udział w ogólnopolskich działaniach promocyjnych

koordynację działań z zakresu polityki cenowej

pomoc w rozbudowie sklepów

zwiększenie rozpoznawalności punktu, dzięki standaryzacji oferty, jednolitemu oznakowaniu i aranżacji placówek

Same korzyści

Spółka nastawiona jest na ciągły rozwój, jako że zwiększenie liczby punktów detalicznych funkcjonujących w ramach sieci przynosi wymierne korzyści wszystkim uczestnikom. Dzięki skali zakupów, sieć jest w stanie zaoferować konsumentowi produkt po niższej cenie, uzyskując preferencyjne warunki handlowe od dostawców. Powtarzające się cyklicznie akcje promocyjne, prowadzone na dużą skalę, służą lepszej rozpoznawalności sieci PATIO COLOR oraz marki PROFIT, co z kolei zwiększa obroty uczestników Sieci.

  • Sieć PATIO COLOR tworzą sklepy w całej Polsce, które stanowią alternatywę wobec międzynarodowych sieci marketów.
  • Staramy się, aby nasze sklepy były blisko Ciebie.
  • W nich czeka kompetentny sprzedawca-doradca,który dla każdego klienta znajdzie indywidualne rozwiązanie dotyczące wszelkich problemów związanych z remontem.
  • A asortyment produktów oferujemy w konkurencyjnych cenach.
  • Dodatkowo w naszej sieci możesz kupić produkty pod marką PROFIT.
  • A to wszystko w przyjaznym miejscu sprzedaży.

Potencjalny uczestnik sieci powinien:

posiadać powierzchnię sprzedażową o wielkości min. 1000 m2

posiadać w bezpośredniej bliskości punktu miejsca parkingowe dla samochodów dostawczych

charakteryzować się wolą rozwoju

sprzedawać farby i lakiery oraz artykuły chemii budowlanej

POBIERZ
GAZETKĘ
download
x